[Epitesz-barkacs] A tudás megszerzése (Re: vaku a digi fenykepezogepen?)

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 13., H, 21:48:37 CEST

hat ja. az iskolai oktatas kepesse tett levizsgazni. a sok internetezes kepes
lett akar szleng, hanyag, akar valasztekos szoveg megertesere, es irasban
valaszolasra. aztan meloban az elso nap fel kellett hivjak egy dan faszit
(csukott szajjal beszelnek, mint az irek), es megbeszeljek vele valamit
telefonon. asszem akkor kezdtem el oszulni. azota hosszabb rovidebb kulfoldi
tartozkodasok, heti 5-10 ora telefonon amerikaiakkal, indiaiakkal, angolokkal,
nemetekkel, es mostmar beszelni is tudok angolul.

vajk