[Epitesz-barkacs] hoszigeteles kepek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 14., K, 08:19:27 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.13. 23:08:58 +2h-kor írta:

> Ez - neves ember ide vagy oda - hasonló nagyot szóló hülyeség, mint az, hogy
> ami  nem öl meg, az megerősít.
>
> Természetesen tisztában vagyok vele, hogy ezzel a véleményemmel én vagyok a
> hülye, de vállalom.

"Ami nem öl meg, az megerősít"  ha minden igaz, akkor Nietzsche mondta

és ez egy csodálatos önvédelmi mechanizmus,

hiszen ha sokan pusztultak már el a közelemben hasonló terhek alatt, és én
életben maradtam, akkor a porszemek között én egy különleges porszem vagyok

E mechanizmusnak oly hallatlan az ereje, hogy képes kedvessé tenni a hordozott
terhet,

nézzed meg a cégek cégfilozófiáját: küldetésük (!!!) van

pl. az utcaseprőnek is küldetése van, a szakmai kamaráknak is küldetésük van.
az építészeti kamaráknak is, a gépészeknek is, az orvosoknak is, őrző-védő
kamaráknak is
( "szervezeti küldetés / feladatkijelölés" ) és ha nem lenne, kitalálnának
önmaguknak
------------------
és ezután nézzed meg a DSM-IV-TR -t (az Amerikai Pszichiátriai Társaság által
kiadott
DSM-IV (Mentális rendellenességek kórmeghatározó és statisztikai kézikönyve) )

F20.0 Paranoid szkizofrénia
vonatkoztatásos téveszmék, különleges küldetés,  "kiválasztottnak" születés

F20.1 Hebefrénia

F20.3 Nem differenciálható (differenciálatlan) szkizofrénia
Olyan pszichotikus állapot, amelyik megfelel a szkizofrénia általános
kritériumainak,
de nem illik bele az F20.0-F20.2 altípusokba,

persze találhatok olyan indokot, hogy valójában nem flúgos, csak szegénykének
B12 hiánya van :-)

pl.
1. táblázat. A schizophrenia-szerű tünetek differenciál diagnózisa
I. Általános orvosi vagy neurológiai zavarok
6.    Alzheimer dementia
7.    B12 hiány
8.    Szénmonoxid mérgezés
11.  Nehézfém mérgezés (arzén, ólom, higany)

aztán ha nem a fentiek, akkor pl egyéb mentális zavarok pl.
Evészavarok ˇ Anorexia nervosa ˇ Bulimia nervosa ˇ Túlevés és falásrohamok ...

szóval ha kellene Nietzsche-t is be tudnám sorolni valahová,
mert e szerint a DSM-IV szerint az emberek 99,9%-a besorolható
valamelyik  flúgkategóriába :-)