[Epitesz-barkacs] akkus csavarhuzo fordulatszabalyozo?

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Sze. 14., K, 22:37:15 CEST

> Van cég, amelyik simán cseréli. Én meg azon töröm a fejem, hogy van már
> tönkrement pl 14,4V-os akkupakkom, amiben lehet, hogy van még jó cella, és
> azokból összerakom, ugyanis eléggé hasonlít a méret.

Hali!

Nem akarok rwekléámozni, de a www.tripolar.hu cégnél már elég sok akkut
cseréltem, legyártanak egy-két nap alatt mindenféle alakú és formájú
akkupakkot, korrekten ponthegesztve a cellákat, saruval, zsugorfóliázva,
márkás cellákból stb., minta alapján is. A villanyborotvától kezdve az akkus
fűszegélynyíróig már sokminent csináltattam, és meglepőan olcsó volt, és
eddig minden jól működik.

Szabolcs