[Epitesz-barkacs] hagyomanyos cserephez?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 16., Cs, 19:30:23 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.16. 18:58:13 +2h-kor írta:

> [...]

hogy épített kéményem soha többet nem lesz, az tuti
( 3 ember együttes nyilatkozatát írtam alá ehhez, amit már az
önkormi is elfogadta, plusz  elmü szerint az 1f 25A elég 1 szoba
vészfűtéséhez,
és kéményseprők leigazolták, hogy visszabontottam mindegyiket )

a 3 nyilatkozat egybehangzó volt, = én voltam / vagyok az építtető  tulaj +
+ én vagyok a felelős tervező is + én vagyok a felelős kivitelező is

> Ha nincs hozzá a tetőn oda való létra, akkor az kockázatos dolog, főleg az ő
> korábbi betegsége után én a helyében semmiképpen nem másznék ki. (Én se

még egyben vagyok, nem estem le, nem szédültem meg, de 7 év kellett ahhoz,
hogy beletörödjek bizonyos dolgokba :-(

> fogok
> kimászni a saját tetőmre, de másért: nem lehet rajta megállni, meredekre
> sikerült. Nem is biztos, hogy elbírna. :-) )

ha nem bírna el, akkor be is b.na, nem hogy Téged, de válladon összes
családtaggal
egy ponton terhelve sem szabadna annak beszakadnia