[Epitesz-barkacs] hagyomanyos cserephez?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 16., Cs, 23:28:53 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha nem bírna el, akkor be is b.na, nem hogy Téged, de válladon összes
> családtaggal
> egy ponton terhelve sem szabadna annak beszakadnia

Ez szerintem biztos nem szükséges. (Arról nem beszélve, hogy az összes
családtaggal együtt nincs kizárva, hogy még a szarufa is leszakadna. :-) )

Szóval, ha ráállok egy tetőléc közepére, az ott kb 130 kiló. Ennek a megfelelője
négyzetméterenként szerintem több, mint egy tonna, annyit meg nem hinném, hogy
el kéne viselnie.

Ettől függetlenül valószínű, hogy egy tetőléc simán kibírna, de jobb a békesség.