[Epitesz-barkacs] hagyomanyos cserephez?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 17., P, 04:40:06 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.16. 23:42:53 +2h-kor írta:

> Nem így van megoldva, hanem így (rajz)
>
> Hozzá kell tenni, hogy ez egy igen deformált, szar alakú cserép, ami
> bizonytalanul akad a cseréplécbe is.

köszi a rajzot,

átgondolom ezt a viharkapcsos megoldást, elvileg gyárilag is létezik
csak még nem találtam olyan fényképet a neten, hogy az alábbit
hogyan kapcsolják, illetve a viharkapocs akadályozhatná meg
a javításhoz a cserép kiemelését kihúzását ?

http://www.teglacentrum.hu/uploads//termekek/tetofedes/tondach/kiegeszitok/rog
zito/viharkapocs_hornyolt_cserepekhez_resize.jpg

azt hiszem, hogy egy ilyen "cserépcentrumban" talán létezik ilyen
( párcserepes ) modell, hogy láthassak egy ikyet