[Epitesz-barkacs] hagyomanyos cserephez?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 17., P, 08:35:09 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> átgondolom ezt a viharkapcsos megoldást, elvileg gyárilag is létezik
> csak még nem találtam olyan fényképet a neten, hogy az alábbit
> hogyan kapcsolják, illetve a viharkapocs akadályozhatná meg
> a javításhoz a cserép kiemelését kihúzását ?
>
> http://www.teglacentrum.hu/uploads//termekek/tetofedes/tondach/kiegeszitok/rog
> zito/viharkapocs_hornyolt_cserepekhez_resize.jpg

Biztos ez is jó, de el tudom képzelni, hogy szép pénzt kérnek érte. Gondold el,
ha van mondjuk 1000 csereped, és kérnek 200Ft-ot egy ilyenért, akkor fogsz venni
200ezer Ft-ért? Szerintem nem.

Viszont 200m 2-es horganyzott vasdrót egészen jelentéktelen költség, a munka meg
csak picivel több.

A cserép cseréjét mindkettő lehetővé teszi, hiszen könnyen eltávolíthatók.