[Epitesz-barkacs] hagyomanyos cserephez?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 17., P, 05:01:48 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.09.16. 22:22:29 +2h-kor írta:

> Ja hát összekendácsoltat én sem tennék a tetőre.

fémlemezből, favázra felszögezett, már 50 éve létező
megoldás a tetőmön van kettő is
http://www.tankonyvtar.hu/site/upload/2008/10/images_illu-1250.png

és a jelenlegi eternit hullámpala tetőbe "gyári" cseréptetőhöz valóból
házilag beidomítottan létezik is nálam, és mondjuk annak
alapján akár meg is tudnám csinálni megfelelően nagyobb méretben