[Epitesz-barkacs] villogo kompact

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 18., Szo, 18:25:05 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.18. 11:44:33 +2h-kor írta:

> Ott a pont, igen, így kellene.

szóval jól csináltam meg bő 20évvel ezelőtt, egy akkor már bontott jelzőkábel
darabból raktam össze, és
a rajz szerinti számok voltak olvashatóak azokon a vezetékeken,
ami alapján a mostani rajzocskát összehoztam
( sajnos régen vagy nem rajzoltam le, vagy nagyon elkavartam :-(
de már akkor is kötegeltem, az egyik kötegre 2méterenként  piros szigszalag,
a másik kötegre meg kéket, szóval viszonylag könnyen újra  fel lehetett
"térképezni" :-)   )

"kóboráramot" nem érzékeltem, beázva nincs, ezért nem értem :-(

szóval az alternatív kapcsoló oldalán van a Fázis, de ezért is
furcsa, hogy kb 3 percenként villan, igaz, hogy csak vaksötétben
veszem észre, de mégiscsak villan :-(