[Epitesz-barkacs] akkus csavarhuzo fordulatszabalyozo?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 19., V, 18:20:57 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.09.19. 15:28:18-kor írta:

> viszont a nimh nem tud akkora aramot leadni, es kevesbe is komalja a
> nagyaramu  kisutest.

oké, akkor emiatt lehet, hogy a  NiCd -ről és Li-ion-ról szólnak a modellező
beszámolók, és a NiMh tényleg emiatt nem esik szóba

köszi, ezt nem vettem észre, és akkor emiatt cumizok a NiMh akkukkal.
a Kodak digit fényképezőgéppel, amikor vakuzik :-(
 van az az    xxx "fokozatú nyomatékállítás" ( bár én állandóan a fúróhegyes
állásban használom ) szóval, ha valamelyik nyomatéknál meg tud csúszni,
(mechanikusan? kuplung?)  akkor az befolyásolja a motor áramfelvételét?