[Epitesz-barkacs] akkus csavarhuzo fordulatszabalyozo?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 19., V, 18:55:06 CEST

Nekem nem az a bajom egyes akkukkal, amik az akkus fúróhoz vannak, hogy
zárlatosak a cellák, hanem sajnos az 5-ből már 3 olyan szar, hogy van, amelyik
néhány óra alatt lenullázódik, van, amelyik 1-2 napig bírja, de aztán passz.
Kísérletezni fogok, hogy lehetne jobb belátásra bírni ezeket, mert érdekel.

Az első kísérletem az lesz, hogy valami erősebb árammal tölteni és kisütni
valamilyen idő- vagy áramarányban úgy, hogy a végeredmény töltés legyen. Hátha
rendbe jön. Mondjuk 2 másodperc töltés, 2 másodperc kisütés úgy, hogy az áramok
nem egyformák.

Szóval az önkisüléssel van a bajom. Erre kéne recept.