[Epitesz-barkacs] akkus csavarhuzo fordulatszabalyozo?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 19., V, 21:41:29 CEST

Zsolt wrote:

> kuka ? környezetbarátabb megoldás a szelektív gyűjtő ?

Na igen, ez az evidens megoldás, meg a cellák cseréje. Ekkor ők rakják megfelelő
helyre, de szakmailag akkor is érdekel, hogy mitől nagy az önkisülés, illetve
van-e valami trükk rá, hogy helyrehozzam a cellákat.

> nekem is van ilyen akkum, sőt már mind1ik ilyen...
> úgy használom, hogy folyamatosan benne van a töltőben és ha kell
> fotóznom akkor kiveszek kettőt és megy ameddig megy, addig persze a
> lemerült töltődik.

Jaaa, a fotózásnál nem gond, a NiMH cellák jók, én a fúrógép aksijairól
beszélek, azok nagyobbak, és NiCd-k.

Használok NiMH-kat még vérnyomásmérőbe, ledes lámpába, távirányítókba,
megafenetudja, mibe még, nincs vele baj.