[Epitesz-barkacs] LUXUS FUSSMASSAGE

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 21., K, 15:36:20 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.09.21. 11:28:26 +2h-kor írta:

> Jó eséllyel ennyi a baja, ez esetben javítható.
> A fűtőkábel (ilyen néven találsz sokat a neten, meg DEVI márkanévre
> keresve) van olyan drága, hogy olcsóbb új lábfürdőt venni.

egy tescos szivargyujtóra dugható ülésmelegítő kigyulladt (lángot kapott)
elektromos hiba miatt. Szétszedtem, hát olyan vékony vezeték volt benne,
mint a krimpelhető telefonzsinórban

nosza 12V 3,5A -rel 40celsiusra melegítéshez ebből a 4eres telefonzsinór
1szálából kell 3m, szóval kb 10forintból megoldom az ilyen melegítést