[Epitesz-barkacs] keringetolassitas Re: faziskihagyas?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 21., K, 16:14:13 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.21. 15:44:33 +2h-kor írta:

> Ez tényleg könnyen lehet. Ha sokáig áll, még a normál, hálózati fesz is
> kevés,
> hogy elinduljon, ilyenkor kell a végén letekerni a zárócsavart, és egy
> csavarhúzóval vagy pénzdarabbal megmozdítani a forgórészt, és ha már okés,
> vissza a zárócsavar.
>
> De egy relével meg némi kieg alkatrészekkel meg lehet oldani ezt a forró
> startot, csak igazad van, gondolni kell rá.

a rendszerbe most építek be egy vízórát a visszatérő ágba
ha rendben megy a dolog, az óra pörög, valamint az előremenő + visszatérő ágak

hőmérsékleteivel és a mozgatott víztömeggel akár méregethetek is

a jelenlegi keringető olyan danfosshoz  hasonló, 3 fordulatszámra
átkapcsolható
kondenzátoros, olyan amit Józsi is említ