[Epitesz-barkacs] keringetolassitas Re: faziskihagyas?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Sze. 21., K, 15:36:32 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 21 Sep 2010  15:21 levelében:
> tekintettel arra, hogy korábban egy eurika mosógépszivattyú is elég volt
> keringetéshez, és ebben is kondenzátoros egyfázisú pörög 45Wattal
> ( ez a 3 fokozat legalja ) akkor ezt is megkondenzátorozhatnám?
Látom fel akarod találni a modulált keringetőszivattyút (pl.
Grundfoss Alpha) :-)
A motor szempontjából működni fog, csak nem lkátod, forog-e vagy sem.
A vízben azért nagyobb közegellenállás ellenében forog, könnyebben
elérheted azt a billenési pontot, amikor a nyomatéka kevés lesz az
elindításhoz.
Nagyon is el tudom képzelni, hogy az elektronikusan vezérelt
szivattyúk teljes teljesítménnyel indulnak, a súrlódás legyőzésére és
a víztömeg megmozdítására, aztán szabályoznak csak vissza.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu