[Epitesz-barkacs] keringetolassitas Re: faziskihagyas?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 21., K, 15:44:33 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nagyon is el tudom képzelni, hogy az elektronikusan vezérelt
> szivattyúk teljes teljesítménnyel indulnak, a súrlódás legyőzésére és
> a víztömeg megmozdítására, aztán szabályoznak csak vissza.

Ez tényleg könnyen lehet. Ha sokáig áll, még a normál, hálózati fesz is kevés,
hogy elinduljon, ilyenkor kell a végén letekerni a zárócsavart, és egy
csavarhúzóval vagy pénzdarabbal megmozdítani a forgórészt, és ha már okés,
vissza a zárócsavar.

De egy relével meg némi kieg alkatrészekkel meg lehet oldani ezt a forró
startot, csak igazad van, gondolni kell rá.