[Epitesz-barkacs] akkus nyomatek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 21., K, 23:11:37 CEST

ezt találtam egy cikkben
*************************
http://www.ezermester.hu/articles/article.php?getarticle=994

Mire használjuk a nyomatékhatárolót

Egy 20-22 Nm nyomatékú csavarozó már képes átszakítani egy
csavarfej-hasítékot, vagy megpörögve kikoptatni egy kereszthornyot.

..de még a 18 és 24 V-os készülékek maximális nyomatéka is
ritkán megy 20-25 Nm fölé, de 15 Nm alá se.

nekem 18Voltosom van,

én a régi mértékrendszereket ismerve ugye 15Nm = 1,5mkp ?

ha igen, akkor 1m sugarú kerékkel 1,5kp-ot vagy 0,1m sugáron 15kp-ot
tudna emelni, akkor akár egy régi kerekes kútban egy vödör vizet
röhögve fel tudna emelni?

kipörögve néhány  kereszthornyot megkoptattam már, tehát akár 20Nm-es
lenne a csavarnyúzóm?   mert akkor megérte az 5ezret 2akkupackkal :-)