[Epitesz-barkacs] akkus nyomatek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 24., P, 01:02:20 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.09.23. 21:13:46 +2h-kor írta:

> Hát, ezt most nem értem. A fúró-csavarozóknak szerintem egyik nagy előnyük a
> nyomatékhatároló. Most ha ezt nem használod azért, mert hátha tönkremegy,
> akko rmi a fenének eleve a gép?

nekem facsavaros feladatra kell leginkább, sok csavarhoz, a csuklómat
tehermentesíteni.   Igazán engem csak az érdekel, hogy a facsavar
behajtódjon a helyére, és volt amikor komoly "testsúlyos" terhelés kellett
ahhoz, hogy a kereszthornyos facsavar fejében ne pördüljön ki a
csavarhúzó, és ha ehhez 20Nm kell vagy 24Nm, vagy csak 18, ilyen
szempontból számomra (majdnemhogy) lényegtelen, sőt ma már
nem fúrok előre sem fenyőfába, szóval tényleg "csavarnyúzó"