[Epitesz-barkacs] akkus nyomatek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 24., P, 10:41:11 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Szerintem nem akkora csalás. Csak nyilván a 14,4-es, meg a 12 voltos
> akkupakknak ugyanolyan dobozt gyártanak csak 2 cellával kevesebb.

Nem ettől család, hanem attól, hogy ezek az akkus dobozok úgy vannak kitalálva
eredetileg, hogy nem az AA méretű akkukkal vannak megrakva, hanem a nemtudom,
hogy nevezik, szóval kb dupla akkorákkal. Ettől lesz tele.
Én már azt is csalásnak érzem, ha a 18V-osra tervezett, tehát azokkal az
aksikkal, amikből tele lesz, 18V jön ki, ilyen dobozba ugyanekkora aksikból
beraknak annyit, hogy csak 12 vagy 14,4V jöjjön ki, és ott vannak az üres
helyek.

> Sőt, inkább lenne az össezs akkupakk egyforma, akkor lehetne gépről
> gépre cipelni, csak valahogy a feszültséget kéne bele kódolni.

Ha profin csinálnák, akkor lehetne egyféle akkupakk, és olyan kapcsitáp, ami
megoldja a dc transzformálást.

Na de amikor már az akku fajtája is sokféle lehet...