[Epitesz-barkacs] akkus nyomatek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 24., P, 18:36:39 CEST

(G)feri wrote:

> Amúgy  nekem  a  nagy  csalódás  ezek  a  női  vibrátor formájú (annál
> kissé   nagyobb)  akkus  csavarhúzók voltak, pedig márkásat is vettem.
> Egyikben  sem  sikerűlt  lestrapálnom  az  akkut, mert sokkal hamarább
> tönkrement   mechanikusan   mindegyik  még általában  gar.  idő
> alatt.  Egyiket
> szétszedtem,  hát  a  régi lendkerekes játék autókban komolyabb anyagú
> fogaskerekek voltak.

Erről meséltem leginkább, hogy hogyan lehet ezeket ledarálni: csavarhúzó
mozdulattal ráerősíteni, amikor megállt a csavarral, és lefulladt. Egy ilyenből
csináltam gyorsfordulatút. Olyan olcsó volt, hogy 2-t vettem, aztán valaki simán
nekem adta a magáét, szóval most 3 van. Gyakorlatilag egyiket se használom, csak
nagynéha a gyorsat.

Az aksik benne sokkal jobbak, mint a sokkal drágább bosch-ban voltak. Annak
viszont van a végén egy érdekes mechanika, ami kifejezetten erre való, hogy ha
elért a csavar odáig, ahol már nem tudja tovább tekerni, az egészet
csavarhúzóként bátran lehet nyúvasztani, semminek semmi baja nem lesz. Nem a
fogaskerekekre terhelődik az így létrejött nagy nyomaték.

Ezt lehet, hogy egyszer valahogy felélesztem.