[Epitesz-barkacs] akkus nyomatek

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Sze. 24., P, 16:26:31 CEST

Kedves Mágus!

2010. szeptember 24., 6:47:07, írtad:

> életem első akkus csavarhúzója nagyon hamar lemerült,
> a pótakkupackja annyiba került volna, mintha egy újat vettem
> volna tokostól-vonóstól (kb 8eHUF) és a mellékelt kép
> szerint a nyakában olyan papírhengerdarabkák voltak
> összecelluxozva, mint amire az asztali összeadógép
> papírszalagját tekerték

Ha  jól  látom  ez  az az accupack méret, amibe épp belefér a 12V 1,2A
körüli  zselés akku, amit br. 2000 HUF alatt jobb boltokban meg lehet kapni. Nekem két db
ilyen  auchanban  vásárolt  akkus  csavarozóm lett ezekkel a zselés akkukkal megoldva és
azóta   imádom   őket,   mert   amúgy  a  fúró rész meglepően bírja az
átlagos  használatot.  Igaz  a 12V-os zseléssel kis terheléssel kicsit
lassabban forog, mint az eredeti (az enyémben) 14,4V-os ceruza pakkal, de leterhelve
nagyobb  a  nyomatéka. Mellesleg ha nagyon akarnám a dobozába még bele
is férne pluszban két ceruzaakku, hogy kijöjjön a 14,4V, de minek.

Amúgy  nekem  a  nagy  csalódás  ezek  a  női  vibrátor formájú (annál
kissé   nagyobb)  akkus  csavarhúzók voltak, pedig márkásat is vettem.
Egyikben  sem  sikerűlt  lestrapálnom  az  akkut, mert sokkal hamarább
tönkrement   mechanikusan   mindegyik  még általában  gar.  idő  alatt.  Egyiket
szétszedtem,  hát  a  régi lendkerekes játék autókban komolyabb anyagú
fogaskerekek voltak.
--
Üdvözlettel,
 (G)feri                            mailto:mekk-elek at freeweb.hu