[Epitesz-barkacs] Inkább építsünk pálinkafőzőt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 26., V, 12:38:43 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.09.26. 12:01:11 +2h-kor írta:

> ezt olvasom:
> "Lepárló berendezést gyártani vagy értékesíteni viszont ezután is csak a
> vámhatóság engedélyével lehet."
>
> most akkor ha házilag készítek egyet  (1 azaz egy db-ot magamnak) akkor az
> gyártásnak minősül ?

el is adod?

"A gyártási engedély jogosultja és a forgalomba hozatal feltétele...."

vagy
"A gyártási engedély jogosultja köteles a meghatalmazott személy adatait
jóváhagyásra bejelenteni az Országos Gyógyszerészeti Intézetnek (a
továbbiakban: ... " ez is a későbbi eladhatóság feltétele
vagy

Licenc = Megvásárolt gyártási engedély. ...

vagy

(2) Gyártási engedély alapján szabad előállítani és forgalomba hozni:
a) az új élelmiszert,

--------

sajna még nem találtam  meg a neten a pontos jogszabályt, ha tudnád
mondani a rendelet számát?