[Epitesz-barkacs] telen barmikor vetheto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 26., V, 12:36:21 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> kell, a lámpa ott ég  éjjel-nappal, tehát "energetikailag nullszaldós
> módon", ingyen
> egy növénysarokká válhat abban a pillanatban, ha oda teszek egy
> növényt

A növényeknek nincs szükségük az éjszakára? Nem tudom, csak kérdezem, mert hogy
a természetben nemigen van olyan hely, ahol éjjel-nappal süt a nap. Illetve a
sarkkörökön túl nyáron vannak ilyen napok, nem tudom, hogy az ott élő növények
ezt hogy kezelik le. Azok a növények képesek az éjjel-nappali sötétséget is
elviselni, ha léteznek egyáltalán, amik még odébb vannak. (Bár a mi növényeink
zöme télen asszem nem nagyon vesz tudomást arról, hogy van fény.)