[Epitesz-barkacs] Inkább építsünk pálinkafőzőt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 26., V, 12:40:44 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Az fejlesztési mintadarab, csak végül nem álltál rá a gyártására.

Úgy tudom, hogy ha bármivel is pálinkafőz valaki otthon, megteheti, de
bejelentési kötelezettsége azért van. Ezen a ponton meg lehet, hogy egyéb is
bejön, pl hogy a cucca minősített kell legyen.
(Azon túl, hogy még mennyiségi korlátok is vannak magára a főzésre, meg
értékesítési korlátok is, méghozzá térben is, meg volumenben is. Tán még az
alapanyagra is vannak kikötések, pl nem lehet vásárolni korlátlanul, és tán
akárhonnan se.)

Nem lepne meg, ha a részletes szabályozás még nem lenne meg. Ezek, amiket itt
írtam, olyan helyeken élnek, ahol már régóta megy ez a dolog, valami riportból
hallottam részleteket.