[Epitesz-barkacs] Inkább építsünk pálinkafőzőt

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Sze. 27., H, 16:30:06 CEST

Megy az, csak egybe kell írni a címet:)

Egy érdekes mondat belőle:
"A vámhatóság a jövedéki szabályokban meghatározottak teljesülését
vizsgálja, így például a bejelentési kötelezettség teljesítését, a
párlat értékesítésére, elidegenítésére vonatkozó szabályok betartását.
A párlat ugyanakkor továbbra sem ajándékozható."
:)))
Szóval, ha a fináncnak úgy szottyan kedve, úgyis bármikor meg tud
büntetni. Szép példája ennek, amikor egy bácsit megbüntettek
pálinkafőzésért, mert ugyan mutatott egy papírt, miszerint ő néhány
éve hivatalosan főzetett, de a papíron 51 fokos pálinka szerepelt,
nála meg 49 fokosat találtak. A megkérdezett finánchölgy szerint
nyilvánvaló, hogy ez nem ugyanaz a párlat. NC.

pi