[Epitesz-barkacs] medence fertotlenites

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 29., Sze, 22:04:19 CEST

(G)feri  <mekk-elek at freeweb.hu> 2010.09.29. 09:29:24 +2h-kor írta:

> Kedves Mágus!

Szia!

> A    medence    vízkezelés   részéhez   hozzá   tudok   szólni,  mivel
> tavaly-tavalyelőtt   magam  is  próbálkoztam vele az otthoni 11 éves kb. 10
> m3 -esünkben, sőt egy másik listán írtam is róla. Egy ilyen medencének

köszi a tapasztalataid leírását, elgondolkodtató

> [...]
> nagyobb esők
> után (nincs letakarva).A  nyár  második felében már általában elég a
> kombinált tabletta.
> Ha  sikerűl rendben tartani a vizet akkor is fél időben egy vízcserét
> csinálok
> a  biztonság  kedvéért, mivel kisgyerekek is vannak a családban. Nekem
> nem    érte    meg  sem anyagilag, sem másképp  ez   az   elektrolizises
> dolog:   A   két  víz
> feltöltéshez  kellett kb. 80 kg só, hogy valamennyire hatásos legyen a
> "berendezésem"  kb. min. 100  W folyamatos áram  energia  szükséges

kezdetben "kicsi hypó" méretet fogok megcélozni

sok-sok évvel ezelőtt egy kb 50literes víztisztító mobil ketyere
szabadalmi leírásában már láttam, hogy a tisztítás végén
x deka mennyiségű konyhasóból autóakkuval vízbontással
hypot állítanak elő, és így kb 20perc múlva ezt a hípót beleöntik a
vízbe....

szóval ez az egész medencében oldom a konyhasót valahogyan nem tetszik,
inkább készítenék egy 200literes tartályban hypót, és azt zuttyantanám bele

> [...]
> ha valamivel kevesebb  is,  de  vegyszer  ezután  is  kell,  addigra már
> csak a
> (vezetékes)  vízcsere  segített,  de  ezt  most  nem  számoltam  bele.
> Állandóan    tesztelgettem    a    vizet,    vacakoltam    a   ph-kal,
> klortartalommal,pelyhesítővel, takargattam  ha  nem  használtuk,  szívtam  a
> fogam az áramfogyasztás
> mniatt,   elég  volt. Ráadásul alul megtámadta a sós víz a medence fém
> burkolatát.  Marad a régi vegyszerezés, amivel még sosem volt
> problémánk, pedig pici gyerekek is pancsolnak benne.

köszi, szinte ezt kerstem tudat alatt is :-)

> Alábbit is olvasva a biogiliszta buli jut eszembe:
>
>  http://oxilitehungary.hu/dokumentumok/franchise.pdf

:-)  hát igen :-)