[Epitesz-barkacs] medence fertotlenites

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Sze. 30., Cs, 13:48:20 CEST

> szóval ez az egész medencében oldom a konyhasót valahogyan nem tetszik,
> inkább készítenék egy 200literes tartályban hypót, és azt zuttyantanám
> bele

Hali!

Azért azt tegyük hozzá, hogy az uszodavegyszerek között nem csak
fertőtlenítő cucc van. Tehát ha csak behipózod, az még egyátalán nem biztos,
hogy elgenedő lesz. A kombinált fertőtlenítő szerekben van még pelyhesítő,
hogy a szűrő (mert szűrni és keringetni is kell) ki tudja szűrni az
összeállt szennyeződéseket. Másrészt a sima hypo nem biztos, hogy jó, mert
egyszer kerül bele nagy koncentrációban, aztán gyorsan elbomlik. Rendszerint
adnak hozzá valamilyen stabilizáló vagy fokozatosan adagolást segítő
anyagot, stb. Ph-t is illik tartani.

Persze nem tudom, mit akarsz fertőtleníteni? Akarsz-e úszni benne, vagy
meginni.

Szabolcs