[Epitesz-barkacs] besurranó

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 1., P, 18:24:05 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.01. 17:38:46 +2h-kor írta:

> Ez a "magasfeszültség" egy laikus kifejezés, biztos arra utal, hogy a
> távvezeték
> sodronyai jó magasan vannak. :-)

én leginkább a sok, hozzánemértő törvényalkotó rendeletét várom :-)

ha a rendeletben nem definiálják pontosan, hogy

" a törvény alkalmazása során
Magasfeszültség:            Volt "

akkor körberöhöghetem őket, mert akkor IECC meg bármimás
legalább 600Volt , máshol 1000V felett van,
és a hülye rendeleti definiálatlanság miatt a 230Voltot már ráköthetem :-)

tehát a definiálatlanság lesz rajtuk a rés :-)