[Epitesz-barkacs] besurranó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 1., P, 19:30:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> én leginkább a sok, hozzánemértő törvényalkotó rendeletét várom :-)
>
> ha a rendeletben nem definiálják pontosan, hogy
>
> " a törvény alkalmazása során
> Magasfeszültség:            Volt "
> tehát a definiálatlanság lesz rajtuk a rés :-)

Szerintem meg a szándék fog dönteni.

Szabad az utcán is vezetgetni akár többszáz kV-ot is, ha nem az a cél, hogy
valaki megfogja, és elégjen. Én is úgy fogom, ha oda jutok, megcsinálni a
villanypásztort, hogy annak a deklarált célja a kutya elszökésének a
megakadályozása legyen, nem pedig az, hogy a behatolót megkúrja. Közben meg úgy
fogom intézni, hogy a kutya semmiképpen ne kerüljön vele kapcsolatba. :-)