[Epitesz-barkacs] prizma kerekparon

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Ápr. 2., Szo, 11:15:50 CEST

>a kerékpárosokat és a gyalogosokat is szondáztatják, meg egyéb >macerának
>fogják kitenni

Kevés dolog van amivel egyet értek.. De ez most éppen az.

Nagyon helyes, fogják csak meg és bírságolják azt a sok bringást amelyik nem
képes megvenni egy rohadt lámpát, vagy részegen ittasan ül a biciklire.

Viszont az, hogy gyalogost szondáztatnak ez szerintem nem igaz, meg egy nagy
marhaság is.

>a kerékpárra felbiggyesztett LED-es vátsó piros kínai villogó
>burkolata "kielégíti-e" a hátsó prizma fogalmát is ?

Szerintem nem. De egyébként max. 200 ft-ért lehet venni prizmát...

zsolt