[Epitesz-barkacs] prizma kerekparon

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Ápr. 2., Szo, 20:31:21 CEST

Hali!

Tökéletesen jogos a rendőrök akciója.
Nem a magyar -megdöglött a tehenem, dögöljön meg a szomszédé is- mentalitás
mondatja velem, de nekem vagy 30000 ft-ot kell leperkálnom, mint
autótulajdonosnak évente csak azért, mert van autóm. Ekkor még egy centit
sem mentem. Ha közlekedek, akkor azt 379 ft-os üzemanyaggal teszem. A fejem
felett  Damoklész kardja szerűen lebeg a lehetőség, hogy a pénzbehajtók
bármikor megbüntethetnek, mert olyan nincs, hogy valaki ne
szabálytalankodjon, akár akaratlanul is. Egyetlen égő a lámpámba többe
kerül, mint sok ember egész biciklije, és ebből az égőből nem egy van a
kocsiban. Ha én közlekednék kivilágítatlanul sötétben, akkora lenne a
felháborodás, mint a Sziklás Hegység.
A kerékpáros is a közlekedés résztvevője, tehát éppúgy vonatkozik rá a
KRESZ, mint bármelyikünkre.
Semmi joga kockáztatni a sorsom alakulását, azzal, hogy kivilágítatlanul
elütteti magát.
300 ft körül már kapni villogót, nincs egy ezres a nagyon jó fényü első-
hátsó világítás.

Misi