[Epitesz-barkacs] prizma kerekparon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 2., Szo, 12:34:09 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.02. 11:59:40 +2h-kor írta:

> Szerintem a gyalogosokat nem, csak a kerékpárosokat. Be is b..na, hogy ha
> valaki
> iszik egy szórakozóhelyen, az még gyalog se mehessen haza, a taxiig se
> mehessen
> ki, illetve a taxitól meg be a lakásába. :-)
>
> Aztán lehet, hogy én hallottam rosszul a híreket.

a szondázást hirtelen nem találtam, de az irányzatot mutatja:
-------------------
Gyalogosok figyelem, a rendőrség bírságol
2011. március 04. 09:26

Pécsett egy akció során a rendőrök hét gyalogost büntettek meg fejenként 10
ezer forintra.

A rendőrök mostanában nem csak az autósokat, de a gyalogosokat is ellenőrzi –
írja a bama.hu.

Az utóbbi időben történt gyalogosgázolások miatt a rendőrség nem csak az
autósokat hibáztatja, hanem a figyelmetlen gyalogosakat is.

A rendőrök legutóbb a pécsi vásárcsarnok mellett tartottak ellenőrzést, ahol
az úttesten szabálytalanul átkelő gyalogosokkal szemben, kemény bírságokat
szabtak ki.

A ellenőrzés során hét esetben szabtak ki helyszíni bírságot az intézkedő
rendőrök, egy esetben került sor feljelentésre, mivel az intézkedés alá vont
személy nem fogadta el a helyszíni bírságot. Mindegyik gyalogost 10 ezer
forintra büntették.

20 ezerre is büntethetnek

---------------
Fokozott közúti ellenőrzés Veszprém megyében
A hír forrása:  police.hu 2010.10.27. 10:00

A halálos közúti közlekedési balesetek oksági tényezőit vizsgálva
megállapítható, hogy 9 esetben a KRESZ szabálysértés időbeni észlelése és
megszakítása esetén a baleset elkerülhető lett volna. A kilenc esetből hat
esetben – öt gyalogos és egy kerékpáros - a láthatósági ruházat hiánya
állapítható meg, három esetben pedig a vasúti átjáróba való behaladás tilos
jelzés ellenére (gyalogos, kerékpáros, motorkerékpáros).

gyalogosok, kerékpárosok, segédmotoros kerékpárosok szabályos közlekedésének
kikényszerítése, kötelezően előírt ruházatuk (láthatósági mellény) ellenőrzése