[Epitesz-barkacs] prizma kerekparon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 2., Szo, 13:13:35 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a szondázást hirtelen nem találtam, de az irányzatot mutatja:
> -------------------
> Gyalogosok figyelem, a rendőrség bírságol
> 2011. március 04. 09:26
>
> Pécsett egy akció során a rendőrök hét gyalogost büntettek meg
> fejenként 10 ezer forintra.

Na jó, ez más tészta. Ez nem más, mint egy sokkal régebbi gyakorlat
újraélesztése. Régen én is fizettem bírságot szabálytalan átkelésért, mert
fingatott meg rendőr, mert leugrottam a villamosról (akkor még lehetett). Sőt,
az se volt ritka, hogy csak úgy megállított, és elkérte a személyimet, és
"keresztkérdéseket" tett fel.

Azért nem szeretném vissza ezt a világot. Vannak normálisabb országok, ahol
kialakult egy olyan gyakorlat, hogy mindneki jól érezheti magát akár
közlekedőként is, nem kell a torkában lennie a gyomrának, hogy akármikor
szarakodhatnak vele, ezért pl el fog késni.

> A rendőrök mostanában nem csak az autósokat, de a gyalogosokat is
> ellenőrzi – írja a bama.hu.

Lehet, hogy arrafelé más a gyakorlat, illetve kevés a biciklis? :)