[Epitesz-barkacs] prizma kerekparon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 2., Szo, 14:03:32 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.02. 13:13:35 +2h-kor írta:

> Na jó, ez más tészta. Ez nem más, mint egy sokkal régebbi gyakorlat
> újraélesztése. Régen én is fizettem bírságot szabálytalan átkelésért, mert

a szabálytalan átkelést úgy úsztam meg, hogy pont olyan irányban
szaladtam át, a Lenin körúton, és ott is nem merőlegesen, hanem ferdén
hogy volt arrafelé egy cukrászda, és azért futok, mert hasmenésem van,
és összefosnám magam, ha most a zebráig körbe kellett volna menni :-)

> fingatott meg rendőr, mert leugrottam a villamosról (akkor még lehetett).
> Sőt,
> az se volt ritka, hogy csak úgy megállított, és elkérte a személyimet, és
> "keresztkérdéseket" tett fel.

1969 szeptemberében édesanyám halála miatt fekete szalag volt a kabátomon,
két civilruhás rendvédelmi berángatott a kapualjba a Lenin körúton és csak
azért
nem abáltak meg, mert nálam volt édesanyám halotti kivonata ügyintézés miatt,
tehát bizonyítani tudtam, hogy nem vagyok sötétben bújkáló imperialista

71-ben az érettségi utáni első munkahelyem első évében a párttitkár
morgott, hogy akkori időkbeli ezt-azt nem tettem magamra,

mondom neki, hogy 69-ben 16évesen volt ez az élményam, és azóta sem sárga
csillagot,
sem vörös csillagot, sem egyéb megkülönböztető jelzést nem vagyok hajlandó
kitűzni. Mivel a kimondott  sárga csillagból a zsidó párttitkár átérezte
az élményemet, megerősített, hogy ha más embert nem is, de engem
mindenképpen  békén fog hagyni, ha nem teszek eleget a másoktól elvárt
jelképeknek.