[Epitesz-barkacs] prizma kerekparon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 2., Szo, 15:26:53 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a szabálytalan átkelést úgy úsztam meg, hogy pont olyan irányban
> szaladtam át, a Lenin körúton, és ott is nem merőlegesen, hanem ferdén
> hogy volt arrafelé egy cukrászda, és azért futok, mert hasmenésem van,
> és összefosnám magam, ha most a zebráig körbe kellett volna menni :-)

Na és mikor sikerült nekik elkapniuk, még "szarás" előtt, vagy után? :-)

> 1969 szeptemberében édesanyám halála miatt fekete szalag volt a
> kabátomon, két civilruhás rendvédelmi berángatott a kapualjba a Lenin...

Ilyenek miatt sem értem azt a nagybüdös nosztalgiát a múlt rendszer iránt.

Közlekedésileg: akkoriban olyan hihetetlenül gyakran ellenőriztek az utakon,
hogy már csak somolyogni tudtam rajta. Volt, hogy párszáz méterrel elhagyva az
ellenőrzést, belefutottam másikba, és hiába mondtam, hogy a kollékáik visszább
már ellenőriztek. Szóval ezt se mondhatnám, hogy visszasírom.

Lopott autó témában ma már vannak technikai eszközök, amikkel az összes arra
járó járgányt le lehet ellenőrizni megállítás nélkül. Ez sokkal hatékonyabb,
mint a szúrópróbaszerű megállításos ellenőrzés, és biztonságosabb is. A rendőr
szempontjából is, mert őt is elüthetik, lelőhetik.