[Epitesz-barkacs] VOKhoz kicsi faszenes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 4., H, 06:36:53 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.04. 01:48:04 +2h-kor írta:

> Akkor először is be kell szerezni egyet. :-) Én még nem nagyon láttam, igaz,
> nem
> is kerestem.
>
> Aztán keresni kell legalább a jutubon egy videót, hogy eredetiben hogy kell
> ezt
> csinálni. Nem evidens. Én csak egyszer láttam a tv-ben. Repked az étel a
> túloldalon felfelé, és átfordulva zuhan vissza.

sajnos én is csak egyszer, és nem lett kazettára rögzítve

"a tészta története" vagy valami hasonló (nem magyar) filmen
volt erről szó

http://www.youtube.com/watch?v=Tptd6i8cMu0&NR=1
itt látszik a talpatlan gömb

http://www.youtube.com/watch?v=eO8sW60uOpk
itt a gázzsámolyon 3 gázgyűrű van egy "agyban"
kb 1db 1kW + 1db 2kW + 1db 6kW-os
és íveltfenekű
szóval nagyon rövid időre nagyon-nagy hőt adni

http://www.youtube.com/watch?v=viEuOyrm-Ps
Wok Burner - 120k BTU
itt a BTU valamilyen váltószámmal a kW-ban is
kifejezhetűvé válna, és a 120k talán 120.000-re

http://www.youtube.com/watch?v=ObHur-w73-s&NR=1
New Wok Burner

http://www.youtube.com/watch?v=1fSOrhOXYh4&NR=1
Jet Burner (Chinese Wok Burner)