[Epitesz-barkacs] VOKhoz kicsi faszenes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 4., H, 09:04:43 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> sajnos én is csak egyszer, és nem lett kazettára rögzítve

Akkor fog sikerülni.

> http://www.youtube.com/watch?v=eO8sW60uOpk
> itt a gázzsámolyon 3 gázgyűrű van egy "agyban"
> kb 1db 1kW + 1db 2kW + 1db 6kW-os
> és íveltfenekű
> szóval nagyon rövid időre nagyon-nagy hőt adni

Ilyen több, koncentrikus lángot tartalmazó gáztűzhely kapható nálunk is, bár úgy
feltúrbózva, ahogy a többi videón is látszik, nem szoktak lenni, valamint nem
kerek a környéke, amire a vokot rá lehet rakni úgy, hogy ott is maradjon.

Viszont az az asszony vagy ki, aki kotorászik a vokban a merőkanálszerű
tüneménnyel, csak ráközelíteni próbál a dologra, nem így kell használni.
Legalábbis a kínaiak nem így használják.