[Epitesz-barkacs] WOKhoz kicsifaszenes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 4., H, 08:54:00 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Halászlé főzésénél azért nem nyúlunk bele fakanállal, mert összetörne
> a hal. A pörkölt nyugodtan keverhető.
> A slambuc pedig igenis nagyon szeretne leragadni ;-)

Át kell térni az ombuc-ra. :-) Ebből a férfi nemű a gyakoribb, tehát olcsóbb.
:-)

Különben ér valamit ez a forgatás? Pl ha valami tészta fő, és le akar ragadni,
azt lehet forgatni ezerrel, akkor is le fog ragadni. Pl a szilvásgombócot főzök,
és akárcsak leül 2 másodpercre az edény aljára, akkor oda fog ragadni egy része.

Persze sejtem, hogy sem az ombucman, sem a slambucnő nem gombóc. :)