[Epitesz-barkacs] kerekparos tema a francba

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Ápr. 4., H, 21:57:00 CEST

Szervusz Mágus!

> én válaszoltam:

Még mindig nem értem a problémát. Nekem dinamós világításom van, és ha
mozgás közben látják, nem kötnek bele. Ha meg állva látják,
megpörgetem a kereket. Esetleg a láthatósági hiányába, de az ettől
független probléma. Amikor elemes volt, akkor sem nézegették, hogy
hány kapcsolóval mikor lehet kapcsolni őket, elég, ha világít. Hidd
el, rajtad kívül 9999990 magyar állampolgár nem is ismeri ezt a
jogszabályt. A 8 ember, aki ismeri, abból csak kettő rendőr (-:

szia: Balázs