[Epitesz-barkacs] kerekparos tema a francba

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Ápr. 4., H, 21:54:02 CEST

2011.04.04. 21:40 keltezéssel, Mágus Bérprogram Demo  írta:
> egy másik (nem elektros) listán egy kevéssé barkácsos, de
> élethivatásilag jogász elemezte ki az általam felvetett
> problémát, és ezt Ti barkácsügyileg hogyan
> oldanátok meg ?

Sehogy, ma megállított egy unatkozó rendőr engem itt Budaörsön, mondta,
hogy legalább tegyem már fel a lámpákat a bringára, adjak a látszatra,
tényleg a táskámban volt, elfelejtettem feltenni. Mondtam neki, hogy
beugrok a decatlonba egy csengőért is, és ha legközelebb erre jövök,
akkor csengetek, és fordítsa félre a fejét :) Jót röhögött, aztán
meghívtam egy almafröccsre a kocsmába, mert láttam, hogy izzad, melege
van, mondta hogy majd civilben visszahív, mert nem lehet náluk kápé ha
szolgálatban vannak :) Jófej csóka, párszor már eljött a polgárőrökkel
is járőrözni, nem az a vaskalapos, szabál az szabál típus, de mondta,
hogy a rendőrök is röhögnek ezen az egész biciklis boszorkányüldözésen.
Nekik például a főnökük mondta, hogyha egy bringást is meg mernek
büntetni ilyen piszlicsáré baromság miatt, akkor majd megoldja valahogy
a lefokozódást, arra mérget vehetnek :)