[Epitesz-barkacs] [***** SPAM 2.9 *****] Fukusima légifotók

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Ápr. 5., K, 11:14:39 CEST

Hi,

> 2011.04.05. 10:28 keltezéssel, Szabo Endre írta:
> Most oszinten hogy lehetett ennyi eszuk, hogy a tengerpartra epitettek
> fel ezt...

  Üzemszerűen tengervízzel hűtötték a kondenzálót, ahogy a paksi erőmű
folyóvízzel teszi ugyanezt.

> Raadasul tudtak hogy lesz foldrenges meg szokoar, mert miert
> ne lenne, legalabbis valami nyilatkozatbol ezt hallottam.

  Ahogy tudom, 10 méteres szőkőárra és 8,5 földrengésre méretezték,
ehelyett jött egy 9-es földrengés és 14 méteres szökőár. A sziget északi
fele kb. 4 métert mozdult el ettől a földrengéstől: 0,5-0,8g gyorsulások
voltak vízszintes irányban, és ezt túlélte az erőmű, a villamos hálózat
viszont nem bírta ki, aztán a dízelgenerátorokat tönkretette a 14
méteres szökőár.

> Nehezen is tudnam elkepzelni, hogy egy tenger melle epitett strategiai
> fontossagu es veszelyes akarmi ne legyen meg E.T. ellen is vedve, de ugy
> latszik a nagy okos japok maskepp gondoltak, tuleltek ok mar hirosimat,
> nagaszakit, mit nekik egy eromu :-)

  Mindennek ára van. Azt sem értem, hogy miért engedik, hogy tonnás vasak
egy 8 méter széles aszfaltcsíkon egymással szemben, egymástól egy
méterre 200-250km/h sebességkülönbséggel elhaladhassanak...

  Nem szeretném védeni a Tepco-t, mert van vaj a fülük mögött - régebben
is eltitkoltak pár kisebb balesetet, de 100 százalékos biztonság soha
nem érhető el.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor