[Epitesz-barkacs] [***** SPAM 2.9 *****] Fukusima légifotók

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 5., K, 12:08:21 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Mindennek ára van. Azt sem értem, hogy miért engedik, hogy tonnás
> vasak egy 8 méter széles aszfaltcsíkon egymással szemben, egymástól
> egy méterre 200-250km/h sebességkülönbséggel elhaladhassanak...

Hátmég, ha a vonatokat nézed, többezer tonnás vasak... :-)

>   Nem szeretném védeni a Tepco-t, mert van vaj a fülük mögött -

érthető, majdnem tesco. :-)

> régebben is eltitkoltak pár kisebb balesetet, de 100 százalékos
> biztonság soha nem érhető el.

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ha a civil életben nem lenne az atomerőmű mint
olyan, ekkora támadásoknak kitéve állandóan, akkor sokkal kevésbé akarnának
sumákolni.

Amilyen szellemi szinvonalon van ilyen témában a köz, el tudnám képzelni azt is,
hogy ha elegendő adatot és elég hitelesen tennének közzé arról, hogy a házastárs
által kibocsátott sugárzás x-szeresére növeli a beszedett sugárdózist, akkor
istentelen sok plusz válás lenne.