[Epitesz-barkacs] Einhell bavaria 14,4 V LI

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 5., K, 13:35:10 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.05. 12:18:29 +2h-kor írta:

> Ja, hát azt, hogy idézőjelbe raktad, azaz karakterről karakterre 1:1-ben
> ilyet
> nem talált a gugli.
>
> Viszont, ha így írod be:
>
> "Einhell bavaria 14,4V" Li
>
> Akkor már lesznek találatok.

Lord felkeltette az érdeklődésemet, az általad jelzett szókombináció
összesen 10 találatot hozott, DE CSAK 1 magyart, és az is csak
Baumaxosat

ebből azt raktam össze, hogy magyarhonban a döglött töltőt
vagy sehogy, vagy csak a Baumaxos szerződött szervízrendszerében
horror áron lenne

ha ezt így jól raktam össze, és én cumiznék az akkutöltővel, akkor
maradna az, hogy fel kellene térképeznem a döglött akkutöltő
kapcsolását, és keresgélni kapcsolási rajzot a neten,
vagy valamilyen barkácsmódon rátenném a dugasztápra, és egy digi
voltmérővel 5percenként méricskélve én lennék a "mérőprocesszor"