[Epitesz-barkacs] Keresek gumikábelt

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Ápr. 6., Sze, 16:41:24 CEST

Hali!

Persze, tudományos igényű volt a mérés :-).

Először többször meghallgattuk, úgy, hogy nem tudtam melyik van bekötve, és
azt sem, hogy volt-e csere, vagy sem. A lényeg az volt, hogy megfelelő
hangszóróval (leginkább az számított, próbáltunk más erősítőket is, egy
bizonyos minőségi szint felett mindegy volt, már a jó öreg quad405 is nagyon
szépen szólt) lehetett hallani a különbséget.  Ja, és megfelelő nyersanyag
kellett, mert különböző minőségben meghangmérnökösködött CD-k voltak.

Szabolcs