[Epitesz-barkacs] Einhell bavaria 14,4 V LI

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 7., Cs, 09:53:38 CEST

(G)feri  <mekk-elek at freeweb.hu> 2011.04.07. 09:19:27 +2h-kor írta:

> Mágus!
>
> Józsi már megírta a tutit, idézőjelbe már csak a találatok szűkítésére
> érdemes tenni a keresett tételt.

az én 2000Wattos sarokcsiszolóm is " Einhell bavaria" van írva,
tehát ez a része csak 10rangú mellékinformáció

nekem  pl. "LE-AS18-2A" van az akkus csavarnyúzón
de "BWS230/3" meg a sarokcsiszolón, tehát én csak
azért keresem meg a dobozkáján a "pontos" jelkombinációt

ha autóhoz keresel alkatrészt, ott is azzal kezdik, hogy a
motorszámot is pontosan mondjad be, mert gyártáskor menet
közben megváltoztatták a hengerátmérőt, a lökethosszat,
vagy sok olyan alkatrészt, ami miatt pótalkatrész lehet, hogy nincs is