[Epitesz-barkacs] megiscsak 1fazisu ? Re: nekem is 1f/3f motor okositas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 7., Cs, 13:54:12 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2011.04.07. 12:37:59 +2h-kor írta:

> a 220V 8,8A esetén mekkora kondi kellene, a bilincs rozsdája alatt
> a kondi értéke kiolvashatatlan, mekkora  mikroFarad lenne?

hááááát, mégiscsak  1fázisú :-(

digi  200ohmos állásában

U1- U2 között 2,2 ohm   a főfázis
Z1 - Z2 között 3,8ohm    a segédfázis állandó üzemben

W1 -W2 között üres (szakadást érez)

és csak azért tették 3fázisú kapcsolótáblába, hogy
irányt is  lehessen könnyen átkapcsolni
( azért emlékeztem a 3fázisra, mert  a ganz KK olyan
kapcsolóját használtam irányváltásra  középállású 1 - 0 - 2
kapcsolóval, amivel 3fázisnál könnyen lehetett irányt váltani
persze ezt 20évvel ezelőtt tettem, és nem dokumentáltam :-( )

most már csak azt nem értem, hogy a 0,98 cosfi-t miért írták rá,
ha 1980VA  és 1500W adatokból ilyet csak blöffölni lehet?