[Epitesz-barkacs] Gyalu

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Ápr. 11., H, 12:53:15 CEST

Szerintem itt a gyalu hipermarketes mivoltában van alapvetően a probléma :)
Évekkel ezelőtt történt, és igazad van, pl. neki támasztotta a létrát a
zsír új lakkozott fa tetőablaknak, azóta is benne van a nyoma. Az
emberei meg valami szerény, 2-300-as szögeket vertek a terasz (látszó)
faszerkezetébe, úgy rögzítették a csigát tartó gerendát. Ez a színvonal.

Gábor