[Epitesz-barkacs] Gyalu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 11., H, 13:20:48 CEST

Acs Gabor wrote:
> Szerintem itt a gyalu hipermarketes mivoltában van alapvetően a
> probléma :)

Természetesen, tehát nem bírja azt, amit elvár tőle bárki. A pofa biztos
ezerszer lefullasztotta, tolta neki, mint állat. A gyenge vacak nem bírta
forgással, és bármilyen motor, ha lefullasztják, abból hamar kijön a működtető
füst.

> Évekkel ezelőtt történt, és igazad van, pl. neki
> támasztotta a létrát a zsír új lakkozott fa tetőablaknak, azóta is
> benne van a nyoma.

Ugyanez az ember?

> Az emberei meg valami szerény, 2-300-as szögeket vertek a terasz (látszó)
> faszerkezetébe, úgy rögzítették a csigát tartó gerendát. Ez a
> színvonal.

Ez az, ami miatt én ott tartok, ahol, mert zsigerileg elutasítok minden ilyen
"szakembert". Magam meg kevés vagyok ahhoz, hogy hathatósan előrehaladjak a
házzal. Igaz, hogy volt idő, amikor megtehettem volna, de azt az időt
elcsesztem, most meg már...

De akkor se engedek ide senkit. :-)