[Epitesz-barkacs] Duna

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Ápr. 12., K, 17:36:41 CEST

Kajakozni/kenuzni teljesen hétköznapi dolog a Dunán (miért írod mindig
kisbetűvel?)

Gyerekkoromban emlékszem, a kompkikötőben volt sima facsónak is
alternatív megoldásként, meg halászni is szoktak evezősből..

Azt hiszem, azért keresztbe átevezni nem mernék, főleg nem egy ilyen
gumicsónakkal, de a part mellett felevezni, és onnan visszacsurogni,
vagy szigetekre kikötni biztos lehetne vele.
Eléggé sűrű a forgalom különben, uszályok, nagy hajók, szárnyasok sűrűn
előfordulnak, nem tudom milyen lehet mellékeveredni.

Gábor