[Epitesz-barkacs] FÉG V4.2

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Ápr. 13., Sze, 09:50:02 CEST

1. szerintem haztartasi viznek az 5 bar bazi sok. a haztartasi szerelvenyek
uzemi max nyomasa 6, probanyomasa 10 bar. 3-4 boven eleg kell legyen.
2. a nyomascsokkento egy komoly hibaforras. van tobbfele, mindnek meg van a maga
baja. pl vannak amik statikusan atengedik a nyomast, csak aramlas kozben tartjak
a kulonbseget. meg a vizkotol, egyebtol eltomodnek, korlatozzak az aramlast,
stb.

vajk